marți, 31 iulie 2012

amvisatunde

am visat unde eram acasă în țara muntenia
unde munții întră-n dealuri dealurile în câmpie
ca o mână păroasă pe sub chiloții unei fetișcane
unde serile miros a bere stătută a lac
de cutie de table

 fast-forward pe ecran apar dungi orizontale
mă mișc ridicol de repede doi pași înainte
îi retrasez perfect înapoi de câteva ori
sunt în autogară săndica nebuna are o poală dă sute
dân alea dă fier le zornăie până face migrene la pizdă
să pișă pă ea cât dă bogată e urlă ca o paceaură
ce-mi aruncați irațiaidreacu mărunțiș ca la milogi
nu înțeleg care și dă ce fură mânerele alea atârnate dă bări
mă ghemuiesc lângă burduf la curbe mă strânge dă cur

alexandru e în stație căpățânos și cu mers de cowboy
s-a născut cu picioarele invers pesamosca s-a muncit
doi ani să i le pună la loc doar ca să fie bulangiu
să nu putem să intrăm la el la fotbal rupem capul
păpușii lu' sorsa uite cum avem și minge
închide și deschide ochii rostogolindu-se prin iarbă
șut șiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


mirosea a vrejuri otrăvicioase de roșii
a frunze arse și-a ouă jumeri în untură
m-am întors pe jos acasă urmând cojile de semințe
mi-am pus ciorbă de cartofi acrită cu aguridă
dumicați de pâine-n ciorbă, coltuc de pâine alături
n-o mânca goală mai pune pâine să ție dă foame
se răstește aievea bunica - și are urjume în cozile albe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)