duminică, 8 iulie 2012

județecustemenașpa - botoșani

moar liek Racoasăjidani, amirite?
Serios, ce pitacu' meu bortelit e asta? Stema României, de pildă,  e mai apetisantă decât o figurină scară 1:1 a Angelinei Jolie făcută din șaormă. Și la dracu ți-ai dori să aibă pulă ca să mai încapă un rulou lung și delicios pă ea. Și asta deși are pă câmpurile ei aurii un bestiar heraldic mai boacăn decât zoobăneasa. 

Se cheamă armonizare, integrarea detaliilor în ansamblu și e rodul muncii trudnice a unor bărbați care reușesc în peste 99% din cazuri să nu-și ia pantalonii invers și să-și prindă găoaza în fermoar și a unor femei a căror ciorbă nu conține silicon de dildo feliat în loc de păstârnac. Însă trepădușii retardați care au făcut căcatul ăsta nu pot să îmbine nici două coaie imersate în superglu. Dacă fecalu' ăsta e o stemă, atunci pula mea cu pielea scrotului întinsă ca o velă e reproducerea exactă a corabiei lu' Barbă-Neagră RAWR VOI DA JOS TRIUNGHIUL BERMUDELOR ȘI VOI SPINTECA STRÂMTORILE PIZDII ÎN CAZUL MĂSII CUI A FĂCUT STEMA OCEANU PLANETAR.

Dacă mi-aș desena o mandală în borâtură cu un bețișor de lotus aș concepe ceva mai elegant și mai coerent decât asta. Arată ca o brânză cu mucegai albăstrui vârâtă între două buci tatuate de un artist orb. Arată ca logoul unei fabrici de perdele pentru boschetari. Arată ca steagul Republicii Sovietice Sugialiste Retardistan. La dracu, au chiar o stafie în consiliul județean.
Coasă. Trei stele în șase colțuri. Rac. Kowalski, options?

1. Ar putea fi o alegorie a holocaustului crustaceelor. Într-o Germanie a homarilor dezamăgiți de Republica de la Weimar un homar carismatic autoritar dar cu mustăți neobșinuit de scurte urcă insidios treptele  puterii diseminând lapții răcismului la cuptor cu ei să să facă roșii ca Satan tutorele lor legal și idei subversive unicurni futuți care BAG PULA NU VĂ DAU NUMĂRUL DILĂRULUI MEU!!!1

2. Unele județe se mândreau în tradiție comunistă pă blazon  cu cuceririle economice și culturale. Prahova are o sondă și capră neagră, ceea ce sugerează marile progrese înregistrate de acest județ în sondarea anală a speciilor pe cale de dispariție ce hălăduie sfioase prin munții seculari. Coasa Botoșaniului reprezintă probabil apogeul mileniilor de cercetare în domeniul retezării ierbii de la rădăcină, rafinând uneltele primitive cu care costobocii  își tundeau gazonul - umile pare de lemn - la pare de lemn cu mâner p-o parte și - cucerire a secolului informației - pare de lemn cu mâner și (rafinament considerat de unii inutil) lamă. E greu să ne imaginăm de câte ori botoșănenii însuflețiți de avânt progresist vor mai striga într-un glas "Excelsior" cu prilejul noilor cuceriri în cosologie, dar chiar sub ochii noștri hub-urile creative de lângă Darabani și Bucecea democratizează accesul la coasă și lucrează la prototipul unei coase BLASFEMIE MAGIE SATANICĂ PORTOCALĂ MECANICĂ LĂMÂIE CU BUFFERE cu mâner pentru stângaci!!! Ăăăă racul e pentru că horoscop și stelele pentru că muie.

dragă jurnalule, azi mi-am dat seama că melodia de pe fundalul de la "am pula mare" de planeta moldova e de fapt marșul imperial din starwars. tremur și mă tângui, oare cum voi întâmpina acum, că știu, puhoiul leaturilor ce vin?

P.S.: Am intrat în Botoșani cu o motocoasă. Umilința le-a fost prea mare ca să mai îndure viața.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)