vineri, 27 iulie 2012

nu sunt copil nu sunt copil

du-mă tată în țara de înghețată
unde bățul e piciorul ieșind din fustă plisată 

pula mea e o țeavă de panzer sunt hotărât ca o piatră în cădere
voi fute viforos mă ciocoflenderilor ca niște riffuri de amon amarth
o trântesc în pat rup hainele de pe ea apoi le cos la loc
să vadă că sunt și pasional și îndemnânatic la treburi casnice
"ce copil ești" - nu sunt copil nu sunt copil dar te rog în drumul spre pulă
nu-mi sufla în burtică
îmi adun puterile apoi le concentrez în chakra muladhara
într-un vârtej de poziții sus sus jos jos stânga stânga dreapta dreapta
B A select start sunt șmecheria dovedită sunt iepurașul duracell
cu un morman de iepuri leșinați alături nu sunt copil
nu sunt copil strâng din degetele de la picioare
o lumină mare și explozivă și albă și mare
din care bruce willis nu sare

-

își fumează țigara de după îmi ronțăi bonibonul de după
e mândră că încă am un 1UP și spread gun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)