joi, 2 august 2012

jobulviselorlor

ĂSTA ------------------------------------------------>
e jobul cu cele mai nerealiste așteptări de la angajați pe care l-am văzut până acum. Până și fișa postului de sclav hazanalagiu pe care se rodează biciul în Imperiul Roman era mai realistă și mai umană:

Caut vită umană cu curiculum de vită dar nu găsesc toate vitele să apeleze la mine. Vârsta candidatului ideal trebuie să aibă cât mai puține I-uri și V-uri după X-uri. Trebuie de asemeni să fie entuziast și dispus la un program prelungit de muncă silnică și să aibă o atitudine proactivă în privința bătăilor cu fascia ca un boss în peristilul meu (trebuie să-mi distrez vecinii în weekend). Bonus: ședințe intensive de team-building în care, dacă se străduiește suficient își va putea perfecta alături de ceilalți sclavi tehnica de irrumatio.
Posibilitate de promovare la rangul de fluturător de frunză de palmier sau chiar picurător de strugure-n gură.
Se oferă: bici de serviciu. Doar peste spate. În repetate rânduri.

"Scrie între 30-50 de pagini text pe zi". Nici Degetiuterupepizdecândlefute Copypastescu nu poate scrie 30-50 de pagini pe zi fără să se tâmpească. Chiar și tradus sau transcris, în ritm alert și fără proofreading abia faci 4-5 pagini pe oră. Fără pauze. Deci trebuie să lucrezi intens 10 ore pe zi pentru normă.  Evident , programul e "flexibil": poți lucra toată ziua sau în cursul întregilor 24 de ore. E mai ușor să răspunzi la toate scrisorile de "Te venerăm Chuck Norris ne cerem scuze că am privit spre tine cu un micron mai sus decât pantoful tău la tine olimpianule chiparosule haladit"

"Texte citite de zeci de mii de oameni". Citite fugitiv și cu ruperi de pulă. Necunoscuții care au conceput capodopere tragice precum "bad command or filename", "spawn more overlords" sau "this performer has now entered private show" sunt megastaruri față de tine. Deja îmi închipui ce spune președintele comisiei pentru premiul Nobel:
Băieți nu vă mai prostiți încercând să salvați lumea de la război nuclear veniți futuvămumancăcăcios încoa' uitați ăsta e un geniu e un Coielio un Don The Dragon Wilson al cuvintelor despre muls osânza din măruntaie cât de poetic și insolit a alăturat "ardeți" și "grăsimile" câtă nostalgie duioasă în fraza "vă veți recăpăta forma de altădată".
  
"Acces la informații SECRETE despre vânzarea prin scris". Vei acumula un know-how la fel de util precum cel despre tehnicile optime de ejaculare în proprii ochi, apoi vei deveni meta și îți vei da seama că la baza vânzării stă micul sclăvete sugaci. A sosit momentul realizării sinelui, Sahasrara își desface petalele.

Evident, răspunsurile mele la interviul online nu puteau să arate decât așa:


ȚINEȚI-MI PUMNII!!!1!!!unșpe


 


 

Un comentariu:

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)