sâmbătă, 18 august 2012

escund delerii și mercili

dacă vrei să te desprinzi de mine
fă-o cum îți dai jos chiloții
dezgroapă-mă dintre coapsele tale
dezlipește-mă de pe pubisul tău
rulează-mă pe pulpe
încurcă-mă în gropițele din genunchi
și lasă-mă la picioare

n-o să-ți las firele de păr să rămână între clape
n-o să mă spăl cu ce-a rămas din gelul tău de duș
și n-o să bag de seamă când uit cântece pe repeat
n-o să miros a labă și-a vârf ars de chibrit
n-o să rămân ca o mână întinsă
prin geamul pe care l-a spart

o să-ți scriu că "n-o să" de-o sută de ori
ca Bart. 

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. mulțam. îmi cer cu ocazia asta scuze că nu am amintit și de gunk-ul ușor lipicios care face chiloții mai greu de desprins. acela e o metaforă pentru iubire.

      Ștergere

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)