duminică, 13 ianuarie 2013

lansarea

de o săptămână așteptam ziua asta visam cu ochii deschiși
adormeam la masă cu lingurile în gură alegeam
doar zdrențele de ou din ciorbă
până și asfaltul mirosea altfel vrăbiile miroseau altfel
plastilina mirosea altfel (amestecam culori stridente
până rămâneau doar vinișoare într-o masă gri apoi le
găuream cu pixul la dracu asteroizi)

ne-am întâlnit am pus laolaltă proviziile
sferturi de pâine cu felii de brânză topită poiana
covrigi arși și ciocolată fiecare căsuță în poleiala ei
george târa în fața gurilor noastre căscate
cele trei cutii de banane dole, puțin pătate de ulei
cu grijă să nu se defecteze
și mirosea a motorină și a iarbă tăiată

pixurile cu elice din față au început să zumzăie
la 5400 ba nu 5400 de infiniți de rotații
fitilul din spate să sâsâie ca un șarpe
asta a simțit vlaicu când a trecut în zbor carpații
asta simte coiotul willy când e proiectat în văzduh
și lasă găuri în nori cu îngeri cu harpe

ne-am desprins de pământ retezând păpădiile
pârjolind porumbul până la floricele
ne-am prins unii de alții de țâțicile fetelor
dacă tot era să murim și orașul a început
să se facă mic 2358
de mame după recensământ la geamuri ca
2358 de reproduceri
după strigătul lui munch

am văzut înfiorați în grădina lu' neneacareneprindemingileșiletaie
o piramidă de mingi de fotbal handbal baschet cu oasele
albind la soare nu a cruțat nici măcar puii - găleți
cu mingi de tenis jupuite de puful verzui
sondele s-au făcut tuleie combinatele pisici metalice
întinse pe-o rână orașul nostru de sub 50.000 de locuitori
un cerc cu un punct mic în mijloc fix ca pe hartă
și țara un calcan aplatizat

aerul s-a rarefiat am scos acvariile și le-am pus pe cap
în cosmos a început să miroasă inexplicabil a alge
și stelele s-au scuturat încet peste noi ca niște
urjume peste câinii pândind pe sub mese
casca lui george și a cătălinei aburite li se vedeau
doar zâmbetele prin petele în formă de buze

în urmă pământul ca o minge de 50 de bai
rotindu-se afară din automat
se zărea verzui prin nebuloasa gălbuie
din jurul planetei pișat.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)