marți, 8 ianuarie 2013

304759

petale groase de lalele pulsând
cu seve roșiatice și miros de cerneală
capodopere anale 3 e pe terminate mă
găseste cu ochii ca două saturnuri strivite în
stângul din hife vinete suge și crește
o pată de sânge

o să îmi ascund degetele mari în
pumni o să adorm cu picioarele îngropate în
grâu în fiecare bob un miez de jar
o să fluier cu tâmplele în
spirt învelit în ziare albnegru și puțin roșu din
'92 părul îmi va crește în somn va
găuri toate literele O vise cu tulpini de
cenușă vise în care respir bule multicolore în
apa transparentă vise cu orez stins cu bulion și
mama plouată întinsă ca un rimel, albăstruie și
eu lipindu-mi de cot brațul de pickup stricat

o sută de gâturi aurii și ductile
în noaptea cu zăpadă de pastă de dinți
se-ntind se-mpletesc năzuind
spre planeta pișat.

2 comentarii:

  1. uite
    fac si eu o varianta



    petale pulsând mai kitchios decât un disc redakai într-o
    cutie de plastic kukapac şi o lalea mecanică ductil transformată
    purtând un gândac cu pantaloni de tifon în spinare printre
    pickup-uri monitoare acel ochi deschişi rotunzi ca nişte
    bunici tapinocefale şi guri
    deschise pe jumătate din care curge
    un lichid vâscos asemeni chiloţilor
    danielei crudu şi o ureche
    ea planează planează e un zmeu
    fără picioare cu două burice
    ca de degete de înger

    o sută de gâturi
    din care iese aerul
    ca pasta de dinţi din tub
    spre planeta pişat

    RăspundețiȘtergere
  2. aici greșești fiule. ești încă prea coerent.

    RăspundețiȘtergere

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)