sâmbătă, 30 iunie 2012

în mario norii și iarba


sunt același sprite
aceeași formă culori diferite

ne panicăm o luăm razna
aducem totul mai aproape de ochi
smulgi iarba ți-o strecori aproape
printre gene până-i vezi pixelii mă
rogi să te ridic pe umeri dar norii încă par
reali

am umerii lipiți de tălpile
tale pleoapele lipite de pulpele tale
dar vreau să fiu sigur

tu coboară și

strecoară-te sub mine
nu mai e soare de mult
de ce ai mijit?
și să ne izbim până ne facem umezi
și dulci ca un măr burdușit

_______film noir

în urma ta, lasă lampa de lavă
și pubisul meu să dogoare
mocnit

de sus hainele aruncate în iarbă
(sutienu-i un 8) scriu aleator "BIT"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)