joi, 28 iunie 2012

cractonetă

n-am crezut să-nvăț a muri vreodată
nici să văd prin geamul unei tonete de bilete
CRACI
explică-mi taina pizdelia pulean de la stația câmpului
determinismul teleologic pentru care îți proptești
gambele piele ca dă ploape pă perete
și de ce scuipi pă dejte apoi îmi numeri banii
și-așezi falangele ca pă ștampile în burete

visez să te răstor cu tot cu tonetă
să rămâi proțăpită cu tocurile înfipte în pvc
cu pubisul în sus și cu tamponul
pă el precum o kippah de rabin
să-ți zic bancuri să-ți zvâcne diafragma
în putrede șiroaie dă rubin
să-ți cadă bilete-n pizdă ca o ploaie de cărți de joc
să răcnesc cu flegmă sărind ca mărgăritare-n barbă
JOKER IS AT IT AGAIN TO THE BATMOBILE

cât despre dj slick, când el freca vinil
tu frecai umil prepuțul infantil

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)