miercuri, 27 iunie 2012

pulanosăscrească

ce spui tu streine? ai venit să-ți frejpula
înțelegem prea bine dar înainte chiar de
nu ești gay înfruptă-ți văzul din mii de unghiuri
cu puli în fractali, cu puli în mănunchiuri
cu puli colosale, puli de galantar
ce-l jenează pe Petru în ceruri la poale
ce-l sugrumă pe Laocon în grup statuar



ai vrea să fii ca ei? să-ți crească pula nonstop
cu același segment lipit de trei ori
în adobfotoșop? secretul e simplu
dar înainte să accesezi linkul


PULA NU O SĂ ÎȚI CREASCĂ NU ARE CUM
ÎN PULA EI DE PULĂ
NICI CÂND ERAI MIC NU CREȘTEAI CU TOTUL
CU 10 CM PE LUNĂ DARMITE O CĂCATĂ DE EXTREMITATE
SINGURUL MOD E SĂ O LUNGEȘTI MECANIC SĂ-ȚI PUI
PULA ÎN PATUL LUI PROCUST ÎN TIMP CE CAMIL PETRESCU
TE PRIVEȘTE HAPSÂN ȘI DEZAPROBATOR
IAR DATA VIITOARE CÂND ȚI-O SUGE SĂ-ȚI ROGI
PIZDA SĂ-ȚI SUFLE ÎN PULĂ SE VA DERULA ȘI RULA LA LOC
CA O TROMPEȚICĂ ANIVERSARĂ
DOAR TUMORILE CRESC CU VITEZA ASTA
UITE COMOARA MEA MI-AM LUNGIT PULA CU UN CARCINOM
TE ISCITĂ FELUL LANGUROS ÎN CARE ÎȚI PISTONEZ PCHIZDA
CU METASTAZELE MELE CE VOR CĂDEA
CA NIȘTE PERE COAPTE LA CHIMIOTERAPIE?


(Judecători 18:4)
El le'a răspuns: Mica face cutare şi cutare lucru pentru mine, îmi dă o simbrie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)