vineri, 14 decembrie 2012

câmpina

la câmpina-n gară miroase-a pijeat
și miroase și când eji dân gară
în sala sterilă, doctorii în 'alat -
tot miros dă pijeat, dă dai mațu afară

în turnătorie stă tovarășu meu zeus bulan merge
pă marginea la balcon ca nadia comăneci beat la doo noaptea
măsa să roagă la sfânta duminicuță să cază îl pupă că e teafăr merge
la jcuală își bagă pixu în cur pariu pă cinci lei dă centimetru
un muist a adus odată un pix multicolor cu șaișpe capete
zeus bulan erou național a făcut patrujdă lei a dat pufuleți la toată bodega

ascult muzică pă floppy un empetrei dă un mega
zeus cu tata taie curcanu pă balcon
sare mărgele cu sânge eu mă joc calm pă sega
broaștedeluptă & dubludragon

în piață la ceas miroase-a gogoașe date în loc dă zaăr
cu făină dă pește marița nebuna urlă că nimeni nu jtie când vor
veni spațienii probabil când va muri ultimu buș al americii și lumea oleo fetico
lumea va fi plină dă bulgari tonți și cu cuaili mari ca dă bivol așa e bulgarii tonți
și cu cuaili mari ca dă bivol.

Un comentariu:

  1. Nah, am intrat pe blog deși nu ți-ai mai făcut reclamă :)). Câmpina, ce frumos, ce drăguț, Florentiiiiiin.
    Nu-ți scriu compunere frumoasă... mi-e lene, hai pa.

    RăspundețiȘtergere

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)