duminică, 7 octombrie 2012

beat

sunt atât de
încât înjunghii pereții cu cuțitul
încât văd irizări în ulei - mi-am 
prăjit cartofi și am făcut sandvișuri cu parizer și maioneză
și mâine dimineață o să mă mir de ce am coji pe parchet
în mijlocul sufrageriei - ca alea din băltocile în care a căzut benzină
după ploaie

însă trupul meu e atât de pufos
atât de pufooos atât de pufoos
încât vreau să fiu ursul de plus al unei fetițe
care să nu se supere că râgâi a bere
vanpur de 10 grade dă la penny
că-i moflăi portjartierul în gingii că-i
zgârii spatele cu cârligele sutienului
pe care să nu pot să-l desfac, ca întotdeauna

căci mama și zânica mea e numai una

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)