marți, 27 noiembrie 2012

cutiuţă muzicală (dimineaţa)

"domnye dragă, poţ să-mi zâci und'e-yi prăvălia d'e DOMO?" 
- Om cu clop, mall din Cluj

uimit mă poticnesc pentru o clipă de lucruri
ceaţă cartofi prăjiţi reci margini pătrăţoase de gamepad
ninsoare neagră de pix ars capace de ceasuri de
sub care ţâşneşte părul oţelos
curcubeele de benzină din băltoacele de pe jos
niagara de litere dintr-o fereastră de DOS
când dai dir /s şi uiţi să pui /p
ca un pieptene de cutiuţă muzicală
de dinţişorii de pe plăcile de-alamă
cliii

      peşti cu genele lipite de pulpele mele
: aşa începe tripul, apoi mă stropeşti cu părul
pe genunchi pe coapse pe pubis printre
colţurile unde nu ne-am lipit încă ţâşneşte lumină
ne-nchegăm cald, ca apa picurată-n făină
ne-nghiţim în taină (taina cea de cină)
copleşit c-ai picioare, şi n-aş vrea să-ţi ies dintre -
arcul înţepeneşte cu clinchet - duş şi ger
o mie de furnici roşii îngropându-se-n sub
ţiiii

       oara mea pe când gâfâi spre lucru
o maşină gata să mă lovească i-am zgâriat
portiera cu fermoarul de la şlit şi
mă rog să nu tâmpesc pân-la căderea serii
mereţi voi rangeri ai puterii, 
voi falnici şi preschimbători rangeri ai puterii
căci eu voi sări ca mario când voi veni
mario, cel ce atunci când sare, cade
c-un steag şi-o lume-ntreagă la
piiii

      cioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

scrie-mi o compunere frumoasă și vei câștiga un iphone (prin forțe proprii) (altădată) (va trebui să pui captcha) (probabil ți-e lene) (dar mă iubești)